اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۴۰۶

آنچلوتی: توپ عاشق آردا گولر است

آنچلوتی: توپ عاشق آردا گولر است
سرمربی رئال مادرید بابت گلزنی مجدد ستاره ترکیه‌ای تیمش ابراز خرسندی کرد.
۱۳:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی تشریفاتی خود در هفته سی‌و‌ششم لالیگا، میهمانش آلاوس را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید و سه امتیاز دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد.

آخرین گل قهرمان زودهنگام لالیگا توسط آردا گولر به ثمر رسید که در دقیقه 62 به جای ادواردو کاماوینگا وارد زمین بازی شد که این موضوع مورد توجه کارلو آنچلوتی قرار گرفت.

کارلتو که تعداد برد‌های متوالی‌ تیمش به عدد 9 رسید، در پایان مسابقه گفت: به نظرم این تیم پتانسیلش را دارد که تاریخ‌سازی شود. کلی بازیکن بااستعداد و جوان در آن حضور دارند. وضعیت کورتوا بسیار خوب است، مانند میلیتائو و سایر اعضای تیم. ما الان درگیر مسائل حاشیه‌ای نیستیم و تنها به فینال لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم نه هیچ چیز دیگر. گولر؟ ما خیلی او را دوست داریم. او جوان‌ترین عضو تیم ماست. توپ هم عاشق آردا گولر است و فکر می‌کنم که این موضوع بسیار روشن است.

آنچلوتی افزود: بدون شک این بهترین قهرمانی‌ام در لیگ به عنوان مربی است. ما روی ابرها هستیم اما هنوز مهمترین بازی فصل‌مان در پیش است. من هم مانند بازیکنان به استراحت نیاز دارم. فینال نزدیک است اما ما این هفته را استراحت خواهیم کرد و بعد از آن خودمان را از نظر فیزیکی و تاکتیکی برای فینال آماده خواهیم کرد.

فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه ومبلی لندن که در آن رئال به مصاف دورتموند خواهد رفت، روز 12 خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین